وبلاگ آموزشی نینی مود

ساخت وبلاگ

گرمای بیش از حد کمپرسور کولر گازی یکی از شایع‌ ترین علل خرابی موتور یا همان کمپرسور کولر گازی است، از این رو بایستی از گرم شدن بیش از اندازه کولر گازی که گرم شدن کولر گازی مصادف است با گرم شدن کمپرسور کولر گازی جلوگیری کنیم. اما چه عوانلی باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور می شود؟

کمپرسور کولر گازی

اگر کمپرسور کولر گازی بیش از حد گرم شده نتیجه عوامل داخلی، شرایط خارجی یا گاهی اوقات هر دو آن ها است. در لحظات خاصی از چرخه سیستم، هوا در نتیجه فرآیندهایی خاص گرم می شود، اما بایستی قبل از رسیدن به نقطه پایانی کمپرسور به سرعت سرد شود.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه چرا فن کولر گازی یکسره کار می کند؟ کلیک کنید.

با این حال، اگر هوا بیش از حد گرم شود که کمپرسور قادر به کنترل آن نباشد ، در واقع مشکلی در دستگاه وجود دارد. به عنوان مثال، در یک کمپرسور هوای رفت و برگشتی، دمای هوا از ۵۰ درجه فارنهایت به ۷۵ درجه فارنهایت در طول تقریباً ۶ اینچ مسیر بین درگاه تخلیه و خط تخلیه کاهش می یابد. اگر دمای درگاه تخلیه از ۳۰۰ درجه فارنهایت بیشتر شود، روغن مبرد و مکانیسم های مجاور آن آسیب خواهند دید.

برای سلامت کمپرسور کولر گازی ، دما در خط تخلیه هرگز نباید از ۲۲۵ درجه فارنهایت بیشتر شود. هر چیزی داغ تر در خط تخلیه، درگاه تخلیه را به طور خطرناکی بالاتر از سطح ۳۰۰ درجه فارنهایت قرار می دهد. اگر دما در درگاه تخلیه از ۳۵۰ درجه فارنهایت بیشتر شود، گرما می تواند منجر به خرابی سیستم شود.

اما چگونه می توان از گرم شدن بیش از حد کمپرسور کولر گازی جلوگیری کرد؟ برای داشتن اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

کمپرسور کولر گازی

دلایل گرم شدن بیش از حد موتور کولر گازی

هنگامی که  کمپرسور کولر گازی  بیش از حد گرم می شود، مشکل معمولاً به عواملی مربوط می شود که مکش یا فشار تخلیه نامنظم را شامل می شود. به طور متناوب، مشکل می تواند ناشی از تهویه ناکافی، روغن فرسایش یا هر تعداد معینی از مسائل مربوط به سایش و پارگی قطعات کولر گازی باشد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با آیا استفاده از کولر گازی ضرر دارد؟  کلیک کنید.

فشار مکش کم : یکی از مشکلات اصلی که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور کولر گازی شود، فشار مکش کم است که معمولاً به دلیل فشار مکش پایین ایجاد می شود. مسائلی که به مکش کم کمک می کند شامل موارد زیر است:

  • اجزای نصب نامناسب
  • دستگاه های اندازه گیری معیوب
  • نشت مبرد
  • صافی های مسدود شده
  • افت فشار

توجه داشته باشید که اگر دستگاه های اندازه گیری معیوب باشند، توانایی شما برای نظارت بر سیستم با دقت به خطر می افتد. برای حفظ مقدار بالای فشار مکش، بسیار مهم است که علائم این مسائل را به طور منظم بررسی کنید.

فشار تخلیه اضافی : مشکلات گرمای بیش از حد کمپرسور هوا اغلب نتیجه فشار تخلیه اضافی است که معمولاً از یک یا چند مورد از مشکلات زیر ناشی می شود:

  • کویل های متراکم کثیف
  • خط تخلیه نامناسب
  • انسداد هوای کندانسور
  • فن کندانسور ناسازگار
  • شارژ بیش از حد مبرد
  • کندانسور کم حجم

منبع: https://general-gold.ir/compressor-get-hot/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت: 13:54

تین پلیت یک ورق نازک فولادی است که دارای پوشش نازک ورق های آهن فرفورژه یا فولاد و قلع است که با فرو بردن در فلز مذاب یا آب کاری الکتریکی اعمال می شود . تقریباً تمام ورق های قلع در حال حاضر با آب کاری الکتریکی تولید می شوند. فرآیند ایجاد ورق قلع نیز به عنوان قلع زنی شناخته می شود. از قلع بند برای ساخت انواع ظروف مانند قوطی غذا، قوطی نوشیدنی، قوطی 18 لیتری و قوطی هنری استفاده می شود. کاربردهای آن تنها به ظروف محدود نمی شود. فولاد بدون قلع (TFS) با اعمال عملیات اسید کرومیک الکترولیتی بر روی ورق های فولادی تولید می شود. این محصول فولادی برای برآوردن نیازهای اقتصادی ساخته شده است و از نظر چسبندگی رنگ،  صرفه‌ جویی و رنگ‌ پذیری از قلع سرآمد است و برای ساخت قوطی های نوشیدنی و قوطی های 18 لیتری کاربرد فراوانی دارد. همچنین برای ساخت کیس های فیلم عکاسی و به عنوان یک ماده محافظ برای کابل های فیبر نوری استفاده می شود.  

 تین پلیت اغلب برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده می شود. استفاده اولیه از قلع، ساخت قوطی های حلبی است. ورق تین پلیت درخشش فلزی بسیار زیبا و همچنین خواص عالی در مقاومت در برابر خوردگی، لحیم کاری و جوش پذیری دارد. ورق الکترولیتی قلع بر اساس جرم پوشش قلع،  پرداخت سطح، میزان اعتدال، نوع فولاد و روش های آنیلینگ طبقه بندی و دسته بندی می شوند. 

در ورق تین پلیت انواع زدگی و خوردگی هایی رخ می دهد که ممکن است رخ دهد عبارتند از: 

خوردگی رشته ای 

 خوردگی رشته ای در در سرتاسر صفحه قلع رخ می دهد که به شکل رشته های نخ مانند کوچک پخش می شود. این خوردگی زیر پوشش های نازک قلع رخ می دهد. و معمولاً پوشش قلع را توده کرده و می‌ شکنند. 

خوردگی حفره ای

خوردگی حفره ای در کل سطح قلع اتفاق نمی افتد و تنها در ناحیه خاصی از سطح رخ می دهد. معمولاً به دلیل چسبیدن ذرات کثیفی روی صفحه قلع رخ می دهد. خوردگی حفره ای همچنین می تواند ناشی از  آب، خوردگی شکاف و خوردگی سلول غلظت باشد. 

فرسایش خوردگی  

فرسایش خورگی پس از مجاورت صفحه قلع با چیزهایی مانند آب یا هوا برای مدت طولانی رخ می دهد. فرسایش خوردگی در طول زمان و به ارامی رخ می دهد. . فرسایش با یک حباب کوچک هوا آغاز می شود و در مسیر خوردگی ادامه می یابد. 

کاربرد های تین پلیت 

کاربرد های تین پلیت 

تین پلیت کاربرد های بسیاری دارد و از آن در طیف وسیعی از صنایع از جمله قطعات الکتریکی،  مواد محافظ سیم، کلاهک تاج و درپوش پیچ،  قوطی نوشابه،  قطعات فیلتر روغن،  قوطی های عمومی و انواع ظروف مانند قوطی غذا، قوطی نوشیدنی، قوطی 18 لیتری و قوطی هنری استفاده می شود. در کل کاربرد بیشتر قلع ، در ساخت قوطی های حلبی است که در آن غذاها و محصولات متعدد دیگری بسته بندی می شود. ساخت ظروف خانگی از انواع مختلف،  نوع دیگری از کاربرد های گسترده آن است . اخیراً از قلع برای ساخت قطعات ماشین آلات الکتریکی و بسیاری از محصولات دیگر نیز استفاده می شود. 

ویژگی های تین پلیت 

تین پلیت دارای ویژگی هایی است که از این ویژگی ها می توان به ظاهر زیبای آن اشاره کرد ورق تین پلیت با درخشش فلزی زیبای خود مشخص می شود. ویژگی دیگر این ورق تین پلیت ها استحکام عالی و شکل پذیری آن است که می توان با درجه حرارت مناسب و شکل پذیری مناسب برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.  

ورق تین پلیت را می توان با استفاده از قابلیت رنگ پذیری توسط جوهرهای مختلف در کاربرد های مختلف استفاده کرد. مقاومت عالی ورق تین پلیت در برابر ضربه و استحکام خوب آن نیز یکی دیگر از ویژگی های آن است. با توجه به قابلیت لحیم کاری و جوش پذیری برای ساخت انواع قوطی و سایر اقلام استفاده می شود. 

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت: 14:45

انواع لباس خواب ها امروزه در بازار موجود هستند که هر یک بخشی از بازار را به دست گرفتند و سعی می کنند که سلایق و علایق مختلف را راضی سازند. در میان کاربرد های زیادی هم برای لباس خواب ها در نظر گرفته شده و افراد با توجه به راحتی خود و فصلی که در آن قرار دارند انواع مختلف شان را در موقفیت ها مختلف استفاده میکنند. ما امروز قصد داریم در بافیلو مگ نگاهی به لباس خواب های زنانه چند تیکه بندازیم. این لباس خواب ها با دارا بودن انواع پارت ها باعث میشوند که فرد به راحتی بتواند از تخت بیرون بیایید. اگر شما هم به این نوع لباس خواب ها علاقه مند هستید با ما در ادامه همراه باشید.

 

لباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکهلباس خواب چهار تکه

منبع: 

https://mag.bafilo.com/four-piece-pajamas/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 93 تاريخ : شنبه 17 دی 1401 ساعت: 18:43

بسیاری از ما از خود پرسیده ایم که سوتین چیست و از کجا می آید. سینه بند، سوتین یا brassiere نامی فرانسوی است که  نوعی لباس زیر است که سینه‌های زنان را محکم و بالا نگه می‌دارد و از افتادگی سینه‌ها جلوگیری می‌کند که در اروپا بیشتر به کرست معروف است.

 داشتن سینه های خوش فرم برای هر خانمی بسیار راضی کننده است. متأسفانه همه خانم ها از فرم سینه های خود راضی نیستند و ترجیح می دهند علاوه بر پوشاندن و محافظت از قسمتی از بدن خود از سوتین استفاده کنند تا شکل بهتری به سینه های خود بدهند. این زیبایی نقش بسیار مهمی در افزایش اعتماد به نفس دارد. در فروشگاه اینترنتی بافیلو می توانید تنوع مختلفی از سوتین زنانه را در طرح های مختلف برای خود سفارش دهید.

 

bafilo22-1.jpg (24 KB)

از لباس های زیر زنانه مختص سینه ها سوتین ها هستند که امروزه بنابه تحقیقات و پژوهشات گسترده جامعه پزشکی متخصص در این زمینه سوتین ها با فرم، مدل، جنس و سایز های ویژه ای تولید و عرضه می شوند که در حفظ مراقبت و جذابیت سینه در تمامی سنین به ویژه در سنین نوجوانی در دختران از اهمیت بالایی برخوردار است.

دختران با رشد و رسیدن به سن بلوغ شاهد برخی تغیرات در اندام های خصوصی به ویژه سینه می شوند که باید از همان ابتدا به نکاتی که در رسیدگی به سینه ها باید به آنها توجه شود بیش از پیش توجه کنند.

دلایل پوشیدن سوتین 

از دلایل و توصیه هایی که در لزوم پوشیدن سوتین توسط دختران و زنان می توان به آنها اشاره کرد جلوگیری از انواع بیماری، عدم افتادگی سینه ها، حفظ فرم زیبا و جذاب سینه ها و افزایش جذابیت و اعتماد به نفس در بانوان است.
به همین دلیل هچ چیزی در پوشیدن و استفاده از سوتین توسط دختران در سنین نوجوانی و بلوغ خجالت آور نبوده و این امری طبیعی در زندگی روزمره بانوان است که باید به آن توجه شود.

عوارض نبستن سوتین

همان مقدار که نبستن سوتین در دختران نوجوان و بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است بستن نادرست و استفاده از سوتین نامناسب نیز به همان مقدار حائز اهمیت بوده و باید به نکات و توصیه های موارد نبستن سوتین نیز توجه کرد.
همانطور که در مطالب بالا گفته شد استفاده از سوتین نامناسب می تواند ابتلا به انواع حساسیت های پوستی، آکنه، انواع جوش ها، کیست و برهم خوردگی وضعیت رگی و عروقی سینه در اثر سایز، جنس و مدل سوتین را در برداشته باشد.
در کنار موارد بالا می توان به عوارضات دیگری هم مانند شل شدگی سینه ها در اثر استفاده از سویتن سایز بزرگ، پهن شدن و تحمل فشار زیاد توسط رگ های خونی و عصبی و در نتیجه ایجاد مشکلات عروقی در اثر استفاده از سوتین سایز کوچک، انواح حساسیت ها در اثر استفاده از سوتین های نایلونی و پلاستیکی و... اشاره کرد.

تنوع مختلفی از سوتین های زنانه

سوتین ها  انواع مختلف و دسته بندی های  متفاوتی دارند که بر اساس ظاهر، پارچه و برند سازنده  دسته بندی  می شوند و خریداران تصمیم می گیرند با چه نوع سوتینی؟ رنگ و طرح، آن را خریداری کنند. مثلا سوتین  بند بی رنگ مخصوص لباس  مجلسی یقه دار است  و بند آن  نباید شفاف باشد.

سوتین های اسفنجی  سوتین هایی هستند که در  کاپ خود  اسفنج دارند و برای خانم هایی مناسب هستند  که سینه های کوچک یا متوسطی دارند و می خواهند سینه های خود را بزرگتر نشان دهند. سوتین جک دارای جک گیره نیز است و مناسب خانم هایی است که سینه های زیبا می خواهند  و همچنین مناسب افرادی است که به دلایل مختلف مانند دوران شیردهی دچار افتادگی سینه می شوند. به این  سوتین ها، سوتین های اسفنجی یا ابری می گویند.

 

استفاده از سوتینهای فانتزی

سوتین های فانتزی یا شیک  یکی دیگر از انواع سوتین  است که توسط خانم های شیک پوش استفاده می شود. سوتین ظریف از پارچه های توری ظریف دوخته شده و در رنگ های متنوع و جذاب برای علاقه مندان به این سوتین ها موجود است. سوتین فنری یکی دیگر از انواع سوتین است که در بازار موجود است. سوتین های فنری دارای پر در قسمت پایین سینه هستند که باعث می شود سینه بهتر به نظر برسد. به این نوع سوتین، پر می گویند.

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 78 تاريخ : جمعه 9 دی 1401 ساعت: 13:31

از شروط اصلی موفقیت در بیزینس تجارت اطلاع داشتن از چگونگی واردات کالا و لیست نام آن ها از چین است. اگر قصد وارد کردن کالا از چین به ایران را دارید باید بدانید که این واردات داری قوانین به خصوصی است که بسیاری از افراد که در این زمینه فعالیت می کنند، از این قوانین اطلاعی ندارد و به مشکل می خورند.

اگر شما قصد واردات کالا از چین را دارید که با دردسر کم و سود قابل توجهی باشد، لازم است که قبل از شروع فعالیت باید راه و روش های آن را بشناسید و به مشکلات موجود در راه تسلط داشته باشید. در این مقاله از آسان تجارت می خواهیم شرایط واردات 10 کالای مختلف از چین را مورد بررسی قرار دهیم و که اگر علاقه مند به بحث واردات از چین هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

چه کالاهایی را می توان از چین وارد کرد؟

کالاهایی وجود دارد که گرفتن مجوز و وارد کردن آن ها به ایران راحت و کاملا قانونی است و به راحتی می توان وارد این کسب و کار شد و سود زیادی را به دست آورد. در ادامه لیست کالاهایی که می توان بی دغدغه وارد کرد را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

  • لوازم ساختمانی

بعضی از قطعات ساختمانی وجود دارد که در ایران تولید می شود اما به دلیل هزینه زیاد در تولید موجب می شود خریداری آن ها هم هزینه بالایی به همراه داشته باشد به همین دلیل بعضی از پیمانکاران سعی می کنند این قطعات را با قیمت پایین تر از چین وارد کنند و استفاده کنند.

اگر شما هم در این زمینه فعالیت می کنید یا افرادی را می شناسید که در کار ساخت و ساز هستند، می توانید با آن ها هنگام ساخت ساز ساختمان ها و… در ارتباط باشید و نیاز های آن ها را از چین فراهم کنید و سود خوبی را از این روش به دست آورید.

مطلب مرتبط: محصولات وارداتی از چین در سال 1400

  • واردات ماشین آلات صنعتی

اگر از موضوعات فنی سر در می آورید و علاقه مند فعالیت در این زمینه هستید، قطعا خرید و فروش ماشین‌آلات صنعتی و قطعات جانبی آنها می تواند کسب و کار خوبی برای شما باشد که می توانید در آن راه فعالیت و کسب در آمد کنید.

برای شروع توصیه می کنیم به کارخانه ها و تولیدی های اطراف محل سکونتتان مراجعه کنید و با تحقیق و بررسی از نیاز های آن ها با خبر شوید.

به صورت متعدد پیش می آید که کارخانه‌ها به یک دستگاه کامل و و در بعضی از موارد به یک قطعه جانبی برای دستگاه‌هایشان نیاز داشته باشند تا بتوانند فرایند کارشان را پیشرفته تر کنند و بهبود ببخشند.

بعد بررسی و پیدا کردن نیاز ها می توایند به تحلیل کامل بازار چین بپردازید و قطعه و دستگاه مورد نظر را خریداری کنید و با سود مناسبی به تولیدی ها و کارخانه جات بفروشید .

  • واردات لباس بچه

یکی از کالاهایی که همیشه از چین وارد ایران میشد پوشاک و لباس است و در این چند سال اخیر والدین بیشتر مشتاق خرید لباس های خاص و متنوع برای فرزندان خود هستند.

لیست کالا های وارداتی از چین در سال 1401

شما می توانید با کمی گردش و تحقیق در بازار ایران از سلیقه خریداران اطلاع پیدا کنید و بعد فرایند واردات از چین را آغاز کنید.

پیشنهاد می کنیم اول با تعداد محدود و اندک شروع کنید و رفته رفته واردات خود را گسترده تر کنید. و با خرید با قیمت کمتر از تولید کننده چینی با قیمت به روز بازار به فروشید و سود خوبی را کسب کنید.

مطلب مرتبط: حمل و ترخیص بار ترکیه

  • واردات پاوربانک

یکی از نیاز های دارندگان گوشی های هوشمند پاور بانک است که امروزه حداقل یک مدل از آن در هر خانه ای یافت می شود اما به دلیل عدم وجود جسن مرغوب یا وارد کردن جنس نا مناسب اعتماد خریداران را نسبت به کالا های چینی تا حدودی از بین برده است.

شما می توایند با تحلیل و بررسی درباره عمده فروشان بین المللی فروشندگانی را از چین پیدا کنید که در زمینه تولید و فروش پاوربانک اصل و با کیفیت می پردازند و از آن ها خریداری و وارد بازار ایران کنید.

  • کاغذ دیواری

در این چند سال اخیر استفاده از کاغد دیواری بسیار مد شده و در اکثر خانه ها حداقل روی یک دیوار پیدا می شود. علاوه بر این اکثر افراد متخصص در این زمینه برای رنگ دادن به فضای خانه استفاده از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می کنند و این یک فرصت بی نظیر برای شماست تا از سلیقه این افراد با خبر شوید و اقدام به خرید کاغذ دیواری با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع از چین بکنید. وارد کردن کاغذ دیواری آنچنان به دانش و علم تخصصی نیاز ندارد ولی توجه کنید که قبل از خریداری جنس از چین حتما از وجود خریدار مطمئن شوید.

  • لبتاب و تبلت

به جرئت می توان گفت تبلت و لبتاب بخش بزرگی از واردات ایران را به خود اختصاص داده  و بسیاری از افراد بازاری و غیر بازاری وارد این حرفه شده اند.

لازم به ذکر است که افرادی وجود دارند که قبل از بررسی هزینه تمام شده کالا اقدام به فروش اجناسشان می کنند که سبب بروز مشکلاتی می شود از این رو لازمه ورود به این بازار داشتن داشنی درباره تکنولوژی است.

  • واردات مواد اولیه

اگر درباره فرایند تولید آشنایی داشته باشید باید بدانید که در کارخانه‌جات مادر، در تولید نیاز به مواد اولیه خام دارند تا بتوانند محصولات خود را تولید کنند. لازم به ذکر است که خیلی از این مواد اولیه در ایران تولید نمی شود و باید از کشور های دیگر وارد کنند. اگر بتوانید مجوز‌های لازم را کسب کنید، می‌توانید یک تجارت وارداتی مطمئن برای خود بسازید.

منبع: https://asantrading.com/list-of-goods-imported-from-china-in-1401/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 6 دی 1401 ساعت: 14:11

از آن جایی که کولر خای گازی از جمله اجسام ضروری در اداره جات ، محیط خانه و… به شمار می رود. رخ دادن هر گونه مشکل می تواند شما را آزرده خاطر و معطل کند. یکی از نارضایتی  های کاربران در رابطه با کولر های گازی برند های کم کیفیت و بی کیفیت ، لرزش کولر گازی در هنگام فعالیت است. در این مطلب شما را با دلایل لرزش کولر گازی آشنا می کنیم ، با ما همراه باشید.
 
از آن جایی که کولر خای گازی از جمله اجسام ضروری در اداره جات ، محیط خانه و... به شمار می رود. رخ دادن هر گونه مشکل می تواند شما را آزرده خاطر و معطل کند. یکی از نارضایتی  های کاربران در رابطه با کولر های گازی برند های کم کیفیت و بی کیفیت ، لرزش کولر گازی در هنگام فعالیت است. در این مطلب شما را با دلایل لرزش کولر گازی آشنا می کنیم ، با ما همراه باشید.
دلایل لرزش کولر گازی 
از جمله چند نمونه از دلایل لرزش کولر خای گازی می توان به دلایل زیر اشاره کرد:
اجسام خارجی
اگر کولر گازی شما ناگهان شروع به ایجاد صدا کرد، تمامی قیمت های کولر گازی را بررسی کنید  چرا که ممکن است جسم خارجی به داخل کولر گازی شما افتاده باشد مانند سنگ های ریز ، شاخ و برگ درختان  و .... . هنگامی که مشاهده کرید یک جسم خارجی در کولر گازی شما گیر کرده است ، فورا کولر گازی خود را خاموش کنید.
همچنین بهتر است بدانید احتما اینکه حیوانات مرده و زنده را مشاهده کنید نیز وجود دارد ، از این رو بهتر نترسید و از کسانی که نمی ترسند برای برسی کمک بگیرید.
پره های فن
پره های فن در کندانسور کولر گازی ممکن است در اثر برخورد با اجسام خارجی داخل دستگاه خم شوند. از این برسی هر چند وقت یک بار می تواند از ایجاد صدا و لرزش در کولر گازی جلوگیری کند. اگر فن های کولر را چک کردید، و متوجه شدید که پره های فن صاف هستند و مشکلی در آن ها وجود ندارد قسمت دیگر کولر گازی را برسی کنید. 
اگر متوجه شدید پره های فن کولر گازی شما خم شده اند به آرامی آن ها را صاف کنید . همچنین توجه داشته باشید که اگر یکی از فن های کولر گازی شما شکسته شده باشد ، می تواند محفظه فن کولر گازی را بسابد و در این صرت موجب لرزش کولر گازی شما شود . 
اگر متوجه شکستگی در پره های فن کولر گازی شدید ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن رفع کنند.
درست نبودن محل نصب 
کولرهای گازی دارای واحدهای سنگینی هستند که دارای قطعات متحرک زیادی هستند . اگر نصاب ، کولر گازی شما را به درستی نصب نکند، کولر گازی شما مستعد لرزش های بیشتری خواهد بود. برای بررسی لرزش بیش از حد بر روی دستگاه، باید پنجره ای را که دستگاه روی آن نصب شده است لمس کنید و در صورت بالا بودن لرزش دستگاه، با شخصی که نصب را انجام داده تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.
فیلتر 
هنگام تمیز کردن فیلتر باید بیشتر اوقات توری را جدا کنید. فیلتر کولر گازی به طور معمول یک مکانیسم قفل ساده، م را در جای خود نگه می دارد. اگر بعد از تمیز کردن، فیلتر را به حالت اولیه باز نگردانید ، یا حتی مکانیزم قفل معیوب باشد، کولر گازی شما شروع به لرزش می کند و صدای غیرمنتظره ای ایجاد می کند. برای از بین بردن سر و صدا، بایستی مجددا فیلتر را در اورده و به روش مناسب در جای خود قرار دهید. 
همان طور که در مطالب قبلی به برسی مشکلات کولر های گازی پرداختیم ، می توانیم به این نتیجه برسیم که فیلتر هوای کولر های گازی نقش بسیار مهمی در فعالیت کولر گازی دارند.
روغن کاری 
اگر موتور فن را به درستی روغن کاری نکرده باشید، باعث ایجاد لرزش و سر صدا در کولر گازی می شود. اگر متوجه شدید که روغن کاری کافی نیست، برای جلوگیری از آسیب رساندن به موتور، باید سیستم را خاموش کنید. از آنجایی که اکثر موتورهای فن در واحدهای فن همیشه آب بندی هستند، برای انجام روغن کاری به یک تکنسین از یک شرکت خدماتی نیاز دارید. گاهی اوقات ممکن است بلبرینگ موتور دمنده فرسوده شود و در چنین مواردی مجبور به تعویض موتور دمنده خواهید شد. 
توجه داشته باشید که انجام روغن کاری بسیار ضروری است ، چرا که در غیر این صورت می توان موجب به فرسایش و پارگی قطعات شود.
کمپرسور
به طور کلی، کمپرسور نویز خواهد بود. اما اگر سر و صدا و لرزش در کولر گازی شما بیشتر از حالت عاادی و اولیه بود ممکن است کمپرسور کولر گازی شما فرسوده شده باشد و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. 
صدای کولر گازی چقدر باید باشد؟
سر و صدای تولید شده توسط کولر گازی موضوعی حساس است و قبل از نصب هر کولر گازی باید آن را در نظر بگیرید. یک دستگاه تهویه مطبوع خارجی باید دارای برچسبی باشد که حداکثر صدایی که می تواند تولید کند را نشان دهد. صدا در واحدهای تهویه مطبوع با مسافت کاهش می یابد و همچنین می توانید با استفاده از نرده یا مانع از پخش شدن صدل و لرزش آن جلوگیری کنید.
هنگامی که کولر گازی شما خاموش است شاهد سر و صدا خواهید بود زیرا هوا در آن جریان می یابد و در نتیجه باعث ایجاد سر و صدا و لرزش می شود .اگر فیلتر و پنل دریچه جلو را بردارید، به وضوح بیرون را خواهید دید . این موضوع سبب ورود هوا به داخل خواهد شد که موجب لرزش در کولر گازی شما خواهد شد .
اگر این موضوع شما را آزرده خاطر می کند ، به راحتی می توانید مشکل را حل کنید. برای حل این مشکل یک محافظ در قسمت بیرونی کولر گازی قرار دهید، بنابراین باعث می ‌شود جریان هوا و صدا زاویه مناسبی را در مسیر فرود به ورودی هوای واحد در تهویه هوا بگیرند. استفاده از محافظ با فوم سلول بسته مناسب جذب صدا باعث کاهش نویز می شود. 
کولر های گازی جنرال گلد 
کولر های گازی جنرال گلد یکی از برند های معروف کولر گازی است ، که از بهترین کیفیت و قیمت برخوردار هستند ، این برند از کولر گازی به دلیل مجهز بودن به سیستم اینورتر در سکوت کامل به فعالیت خود ادامه می دهد. کمپانی جنرال گلد محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار می کند. 
اگر به دنبال خرید کولر های گازی جنرال گلد با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصل بودن هستید ، می توانید به تنها سایت رسمی و معتبر جنرال گلد مراجعه کرده و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید . همچنین بهتر است بدانید ،  خرید از طریق وب سایت جنرال گلد می تواند به شما خدمات ارسال رایگان ، نصب رایگان ، خرید به صورت اقساطی و ... را ارائه دهد.
از جمله چند نمونه از دلایل لرزش کولر خای گازی می توان به دلایل زیر اشاره کرد:
 
اجسام خارجی
اگر کولر گازی شما ناگهان شروع به ایجاد صدا کرد، تمامی قیمت های کولر گازی را بررسی کنید  چرا که ممکن است جسم خارجی به داخل کولر گازی شما افتاده باشد مانند سنگ های ریز ، شاخ و برگ درختان  و …. . هنگامی که مشاهده کرید یک جسم خارجی در کولر گازی شما گیر کرده است ، فورا کولر گازی خود را خاموش کنید.
وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 4 دی 1401 ساعت: 18:41